sobota, 22 września 2018

Od Peter'a CD Nico

- Siemka, co tutaj robisz? - usłyszałem za sobą czyjś głos.
Przez chwilę byłem dość nieobecny, nie mogłem przyporządkować tego tonu do nikogo znajomego. Dopiero po chwili uśmiechnąłem się z ulgą, rozpoznając w dwóch chłopakach dawnych przyjaciół - Nico i Ramsay'a.
- Przyszedłem coś zjeść, miałem dziś wolne w pracy, więc korzystam jak mogę. - odpowiedziałem, wzruszając ramionami.
W tym czasie Ramsay usadowił się na kanapie obok mnie i wysłał Nico po menu nie pozwalając mu tym samym na rozwinięcie rozmowy. Ten jednak wykonał jego polecenie. Wygląda na to, że nic się nie zmieniło i dyskutowanie z Ramsay'em w dalszym ciągu niczego nie wnosi.
- Dobrze Cię widzieć. - powiedziałem i uśmiechnąłem się do towarzysza.
Ten odpowiedział mi jedynie uśmiechem, rozłożył się wygodniej na siedzisku i wyprostował swoje długie nogi pod stołem. W tym momencie wyglądał na odprężonego i spokojnego, ale mojej uwadze nie umknęły sińce pod jego oczami czy ziemista cera świadcząca o zmęczeniu i niedospaniu.
- Więc... - zacząłem niepewnie - Co teraz robisz? No wiesz, tak ogólnie.

>Ramsay?<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz